GOAL!

Äntligen har jag fått kontroll på skolan igen. Fortfarande less , men inser nu att vi inte har mycket kvar!
Och jag har snart gjort klart det västa uppsatserna med. Kan inte förklara hur skönt det är..

Men studieteknik är lika med NOLL! Igår hade jag med mig datorn till Tobbe och skev nästan klart Hela hemtentan om andra världskriget, Churchill. (y)
Kommer till skolan på torsdag morgon .. - Nationella i MATTE!
- "happ!"
hur det gick ska vi inte gå in på. Hur som hellst är jag inte nöjd nånstans.



Grattis till Morfar 70 ! :D Och Sebastian Norberg 16.
Så var till Nås och grattade morfar. Sen fick jag åka med Cattis till Hulån, där min älskling hade match.
Underbart väder var det. Kvälls solen var på väg ner och det var helt underbart.



Rätt som det är kommer Mattias springade jag över plan. :O
eftersom jag inte sett hela matchen och inte hade nån egentlig koll på vilkade de spelade mot blev jag gööt paff.
Sen börjar jag kolla & ser att Sara står längre bort. :)
Jätte jätte kul att träffa lite henne igen. Lite"oknutt". :) hihih


Beställde Pizza och satt och myste till den dunder-dåliga filmen "mumien". Vilket skämt! ;)

Godnatt , Nu kryper vi ner.



jonna andersson.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0