Kom och ta mig härifrån

Sitter i skolan och väntar på att So lektionen ska börja ,
så att vi kan sluta ,
 så att jag får göra klart allt jag ligger efter i ,
så veckorna går fort , 
så sommarlovet börjar , 
Så att vi får börja gymnasiet,
så att jag får åka till NEW YORK !



Isabelle och jag har nyss setat och diskuterat med Birgitta, hur mycket vi vill härifrån nångång. Vi vill ut och se nått annat.
Utan för 50 skyltarna!
Ibland funderar jag över varför jag stannar när jag kan åka iväg.
Men kommer snart underfund med att jag gör rätt i att stanna.

Slut prat om den här skiten.
Nu ska vi se ljus på framtiden. ( Men det gör jag ju , så fort jag kommer härifrån )
Nejdå , men på torsdag är det Valborg. Då kommer det förmodligen att bli FLODA. Och jag kommer ha en toppen kväll!


tobias <3




ionna andersson

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0