Långfredag.

Isabelle har nyss åkt hem,
och jag sitter vid kökbordet i min ensmhet med zorro i knä
 & lyssnar på RIX FM.
Nu så ska jag snart göra mig i  ordning och göra lite mat innan jag drar iväg.
Nu när Isabelle åk hem får jag äta ensam. Har ni vägen förbi så titta in.
Annars kan nu kolla in på Selin's efter fyra så är jag där och serverar i stället.

Igår så åkte vi till Nås. Och jag har setat i förarsätet! :D
Har fortade inte gått kusen, men nu ska de ske så fort som möjligt !
Åkte på gräsbergsvägen , och vid Storänget runt reningsverket.
Isabelle satt i baksätet och skrattade så att hon grät .. :)
Inte vet jag varför ? ;)


Ha en bra dag. och GLAD PÅSK!

saknar dej Tobias !

jonna andersson
TAKE CARE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0