Lördag..

Dans tillsammans med 9D igår på idrotten. Rikigt roligt :)
Så nu ska jag lära dig och dansa Tobias.


Hem och sov en halv timme för att sedan tvätta sig inför kvällens ståhej.
Började jobba kl 17.
Det var fullbokat hela kvällen, så det nästan blev kaos.
Men tycker det gick skapligt i allafall.
Åt vid halv tolvtiden när det börjat att avta lite. Efter det var jag nästan helt slut. Inte jag kanske. Men mina fötter och mina knän! HOH! :o
Men när dagen/ natten börjat att nätma sig sitt slut fick jag lov att sätta mig och vila .. Men reste mig lika fort när Emelie berättade att hon var inne på sin trettonde timme. Då kände jag att det var lika bra att resa på sig.
kvart i två kommer jag hem. Då var sängen som väntade!

Vet inte .. men känns lite jobbigt att jobba två dagar i rad. Börjar i och för sig 18 i dag så.
Men jag tjänar pengar !!
I am so making money.  Så himla gött!


Nu blir det kalas i Nås , hos morfar. Mycket trevligt


jonnaandersson



http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ
Memories



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0