Onsadagkväll Underklädsparty

Everything is not what it seams

Alla får hem brev om elevintagningar, om att det blivit antagna. Ja , kul för dem.
Men jag vill också veta nu.


Så blev jag bjuden av Samantha på underklädsparty. Tänkte att det skulle säkert bli trevligt eftersom morsan skulle med nu.
Kommer dit och tittar i ställningen och tänkte bara , Vad i hela friden göra jag här.
Ursäkta.
Tack för inbjudan i allafall Samantha ;)
Men det var verkligen inte "my kind of bra" . TANT BH:ar ! Naaah ..
hehe , men tack för tårta , right ;)


Nu ska jag lägga mig och läsa, igen. Så ska vi orka upp i morogn med.
Då får jag hem storfrämmande. - Isabelle Olsson från Dala-Järna kommer. :)


jonna andersson

TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0