Påsk Afton

GLAD PÅSK!

Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på att alla ska göra sig klara för avfärd till Nås.
Strålande väder och lycklig som en tok!

Gårdagen var hur kul som hellst.
Men efter att ha stått och gått i åtta timmar i streck så var jag så slut som man kan bli,.
Från 16 till 00 .
Men det var bara trevligt.
Ska faktiskt dit tillbaka och jobba igen redan på Söndag.
Jag är jätte glad för det. :)
Dricks för över 100 kronor igår med. :D wiie ,


Så nu ska vi till Nås och påska. Sen så ska jag ha med morsan ut på en tur med bilen igen!! ;) Mahah ,

Hoppas nu kommer få en lika underbar dag som jag kommer att ha !

SAKNAR Tobbe som en TOK. <3
Love
 Jonna andersson
TAKE CARE!

Glad Påsk Pappa.
Du skulle ha varit stolt över mig nu.
<3
:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0