Påskdagen

My life would suck without you..!


Satt ute i solen efter att ha hittat på min påskägg ;)
Så varmt att man satt i linne, och odla fräknar.
Sen få fick jag hjälp av Titti att avsluta engalskan. Skit skönt att den är klar nu med. (Men som skulle varit klar i Onsadag egentligen.)
Så nu är det bara Biologi, Teknikt , So kvar.., Härligt.

Så efter engalskan så åkte jag med Sören till Uppsälje , så fick han släppa av mig i Uppsälje.

Så nu har jag nyss kommit hem och måste sätta igång med So:n att jag ser till att komma igång med det.
Sen så får vi se om Tobias tar "hojen" och kommer in till Vansbro , så ska vi ta oss en glass.

18.00 så blir det jobb igen ikväll för resten av kvällen.
:)



TAKE CARE.

jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0