Phsycho

Måndag:
Vi åkte till Håkansson' och fikade på morgonen, skit mysigt. Med sol och blå himmel.
Dagen gick for och så var det tisdag.
Då kom Tobias hem och vi gick till ica och köpte lit godis. Sen lyckasdes jag till min föråning få tag på ett par svarta jans ( leggins) som jag letade efter, på Kollektion. skit bra , Det var alltså vad jag letade efter till Selin's på fredag.

Idag är det onsdag och det var en riktigt seg dag att vakna på. Ville bara ligga kvar.
Men tog mig i allafall upp. Kände mig jätte hängig och tråkigt.
Men tog mitt pick och pack och pallrade mig i väg till skolan i allafall .
Efter lunch så hade vi ingen biologi.
Fick lite ont i magen och kände mig som sagt bara hängig, så jag orkade inte vara kvar.

Nu sitter jag hemma och ska lägga mig i soffan och slockna ett tag.
Sen så måste jag arbeta hemma så att jag blir klar med alla dessa hemtentor som väntar.

PUSS !
TAKE CARE
jonnaandersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0