PLUGG PLUGG ..!

.. if our brain was simple enough for us to understand it ..

Bläää!!
Usch , Vi har svensk prov i morgon. Men jag känner att jag har väl någolunda koll på't.
Men jag måste läsa mera. Och det är just det att komma igång och börjar som är så svårt.
Orkar inte!!
Men så säger och känner jag hela tiden . Så nu banne mig så ska jag göra klart flygets idag! Och efter det så blir det svencka resten av kvällen. ( Hör ni så kreativ och duktig jag låter. HAH! Kommer förmodligen inte att hända)

Det är tråkigt att vara hemma själv:
Tjatar om det hela tiden . Men det är så också.
Vill ut och göra nånting. Men idag ska jag sitta infängslad med böckerna framför näsan. PUNKT*

Har redan slängt bort flera timmar.
SHIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0