En Välkommen Torsdag

Jaha , nu sitter man här.
Tack för att jag tog mig med Tobias till Uppsälje igår, så jag slapp det där dårhuset hemma. Uach :(
Men var lugn så fort jag fick komma därifårn.


men nu är det torsag och denna dag ska jag göra till nått mycket bättre än vad gårdagen var.
Nu har Tobias precis tagit sig upp och försöker att vakna det nårga "Super Mario" race.
Jag är så dålig , så jag får inte var med. ;)

Sen ska vi packa och så åker vi till Vansbor.
18.00 drar vi så fort vi kan upp till SÄLEN! Uuuuhh, så gött!

Intalar mig själv att vi har faktiskt påsklov, och jag får sova till halv elva och ta det lugnt en hel dag. '

PUSS!
Jonna andersson,



Tobias!
älkar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0