Take me by the hand, take me somewhere new.

Kommer hem från en ganska seg dag i skolan .
Ska se till att få nånting i magen. Eller morsan slutar snart så det får hon fixa så att det blir nåttätbart av det. Lika bra.

Sen så blir det bara till att minska ner läxhögen som räcker så högt upp att jag inte kan se vilken bok som ligger på toppen.
Ajajaj , inte roligt. Men nu ska det betas av! Idag ska jag ta i tu med saker och ting.
Det som jag alltid säger, men aldrig gör.

Så ska det städas hemma i dag med. Så om jag ska hinna med allt så är det nog bäst att jag börjar nu.
Händer ingenting speciellt i dag heller. Eller det kan bero på att jag har fullpackat. Inte har tid för nått mer "speciellt".

Igår var i allafall Katta här. Var en trevlig stund.
Gick till Håkansson's & tog en fika. Ljus ända tills klockan var nästan halv åtta eller nått ?
Men sen så somnade vi nästan medkläderna på i sängen i allafall.

Och i morogn så blir det Selin's kl. 16 :D
ska bli skit kul. Så himla skööönt. :)
Mja .
älskade VÅR !

ha en bra dag .
KLEM !
jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0