There is a secret

Igår var den jobbiaste dagen på länge.
 Hade så himla mycket att tänka på, och fundera över.
Hinner med det då när jag sitter ensam.
Kände bara hur jag ville skita i alltihopa.
jag vill ha tillbaks min pappa!

Hemma själv är bara jobbigt.
Ingen är som vanligt hemma. eller så är det det de är?
Blir utskickad t rummet när det inte passar sig att jag sitter ivägen.
 Smällar man får ta.
Godness!


Tog första bästa bussen till Uppsälje.
Vad som hellst är bättre en hemma ensam .
 Så  nu sitter jag i uppsälje,
och Tobbe är och sparkar vid plan.
Läste lite i twilight och somnade en halvtimme.
& Efter att ha läst igeon måldokumentet i Svenska så känns Svenskan ganska bra med med tanke på provet på onsdag.
Bläh, men orkar inte bry mig längre.

NU ÄR DET INTE MYCKET KVAR!


jonnaandersson

TAKE CARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0