Tisadag..


Micaela har nyss farit iväg med en välig fart
till Mora med Erik.
(tandläkaren då alltså)
Med sin laddare kvar i min säng.
Åkte vid åtta, så vi har varit uppe med tuppen.

Andra dagen på det underbart efterlängtade lovet!!
Morsan jobbar och sitter hemma själv.
Brochan är hos
Markus och lanar om jag inte minns fel.
Har varit hårt för honom
En vecka i Holland utan dator ;)

Nej , då nu ska jag göra lite nytta här hemma,
så att morsan blir lite glad när hon kommer hema senare.
Hoppas att Tobias kommer tidigt idag,
Han ska hjälpa mig med Matten .
Nationella på torsdag'n efter lovet. Lite töört.

Nej , nu är kl. kvart över åtta och jag ska göra mig i ordning för ännu en dag.

TAKE CARE

jonnaandersson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0