Sälen fjällen!




Haft en  underbar helg i Sälen igen då.
Jag ialalfall ganska nöjd med den.
God mat , (om man frågar mig )
Sällskapet var inte att klaga på nånstans.
Eller tja .. det skulle var fredagkvällen då som det blev lite för mycker ungar som förde lite för mycker väsen av sig.
Setat ute mellan åken och solat.
Brännade mig lite i ansiktet och på nästan , så nu har jag en
så gullig liten röd nästipp ;)



  Backarna var kanon. Lite isigt på förmiddagen. Men sen när solen fått legat på några timmar så gick det fiint.
Men när klockan blev mot tre och halv fyra var det nästan lite farligt när snön la sig i stora högar i backen.

 








SötTobbe


Och innan vi for iväg till Tandådalen så fixade vi nya skidor.
Jag hade ju inga. Så vi tänkte köpa när vi skulle komma upp dit.
men när vi insåg att vi inte skulle få ihop det om när vi skulle göra det så gick till de sportis hemma. Och det dög fint. Fick et par riktigt bra skidor. :)

*Pressning i solen

*Bokläsning

*Bastning

*skidåkning ofc.

*Rullade  störtade ner för halva väggen ( Ser ni framför er hur snöbollen jag ligger i blir större och större när den rullar med en väldig fart nerför , som teckande Fintstones ;) Mahah , )

*myspys ikvällssoffan.

*Felskär, och landingplats blev stor gran.



Tack för en underbar helg. Och därmed var påsklovet slut.
Men nu efter påsk har vi nästan ingenting kvar. Ska bli så skönt och få komma ifrån det . :)


Kraam på er ! :)
TAKE CARE


jonnaandersson

Kommentarer
Postat av: Jocke

Snart sommarlov, awesome! :D

2009-04-20 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0