Where ever you are ..

Every night in my dreams I see you , I feel you.
<3

Vaknarde i morse och kännde glödjen över att se himmlen blå och solen som skiner på husväggen.
Detta skulle bli en bra dag.
Drömmde om pappa i natt med. Underbar dröm. Och jag vet att han finns med mig. Där ute nån stans. Somewhere :)

Trodde att jag skulle till Selin's i dag och jobba. Men det var visst nästa vecka.  hah , så de det blev lite pinsamt. hihi ,
Ne , men de gjorde ingenting. Då hinner jag med lite skolarbete underhelgen nu.
Tobias är sjuk och ligger hemma. Men nu har jag sagt att han frisknat till sig till Söndan. För då kommer jag i allafall .
PUSS.
Mm , så nu har jag läst lite biologi.
Fredrik tyckte vi skulle gå ut och äta ikväll.
Så det blir Selin's i allafall då .
Ska ut och dra av mig mjukbyxerna och  på med ett par tights.
Sen ska jag UT i kväll och träffa folk har jag tänkt. Iallafall ett tag och se vad som händer på byn .
Det är mycket folk ute på byn nu för ... VÅREN ÄR HÄR !

Killarna i klassen är duktiga och dansa .. så nu vet du Tobias vad du har att vänta dig framöver. ;)

puss & kram ,

TAKE CARE

jonnaandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0