back to business


Visst tyckte jag det skulle bli spännande att börja gymnasiet.
Men nog hade jag allt förväntat mig mer utav dagen .. verkligen .. ?
Allt var nog olika från prog. till prog. hur dagen skulle se ut. Men vi gjorde ingenting alls.

Kommer jag trivas ?  hm , vi får se. Vi får se. Vi är i allafall fyra stycken som kommer att gå SP09.
Jag måste säga att det känns skönt att ha Frida lite där ibland.
Therese känner jag inte än. Och (om ni ursäktar) "killarna" kommer jag inte till att umgås med :)


Redan i morgon ska vi åkta till Falun med hela SP. Visst ska säkert bli kul.
Och Onsdagen åker vi till Malung och bowlar. Och grillar korv hemma hos Anna Zack.        
.. & hon då .. vilken jävla sköning.



TAKE CARE
/ jonna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha har du fått Anna Zack som mentor? :D hon hade jag i matten, ska ha hon i samhällskunskap nu... ojojoj xD

2009-08-17 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0