Dagvild

Nej , antingen är jag en dag efter eller en dag före. Det stämmer aldrig. Men så mycket vet jag iallfall att jag ska jobba i dag.

PÅ förmiddan så har jag setat på mitt smutronställe för mig själv och lyssnat på musik och planerat och sett igenom almanackan.
Insåg då att det är EN vecka kvar till skolan börjar.
Skönt!
Gött med lite förnyelse.
eEfter att ha givit samedbergskolan en tanke så kommer jag faktiskt att sakna det!
'Trodde jag aldrig jag skulle säga slutet av vårterminen .. '


Så kom jag nyss tillbaka från en springtur runt dalasågen.
Hur nöjd som hellst när jag får springa i min egen takt och i mina egnatanker i min lilla bubbla.
 och känslan efter ett pass är otrolig!
 Ett långt stetching efteråt är höjdpunkten.


/ J.'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0