Flygfesten

... är över.


På fredagen hade jag ångest för att jag skulle få lov att jobba. Hade mardrömmar på natten om hur ska jag skulle kunna få gå tidigare. hah ,
Var nervös när jag kom till Selin's kl 15 då. Och det var den värsta dagen i mitt liv. Det var fullt med folk och det blev kaos!

Men det var mellan flygshowen och flygfältet som skulle vara på kvällen. Kl 21.30 var det lugt.
Då då flirtade jag lite med Memmeth och frågade om inte jag kunde få gå lite tidigare. Fick gå redan vid 22 !

Då for jag hemma och bytte ut mitt svettiga linne och byxor. och slängde med på cykeln med kebabrullen i handen och trampade iväg till DALA-JÄRNA flygfält !!
Glad att jag gjorde det. Det blev liksom en grej av det hela det med.

Så träffade jag jätte mycket folk som man inte sett på hela sommar'n.
Alla lika sociala tror jag .
Nej , jag hade en skit bra kväll !  Så himla lyckat.
TACK !



Snart börjat skolan, och jag gråter inte för det..


/ Jonna andersson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0