regnig tisdagmorgon

Klev upp kl 9 i morse. Men jag hann bara in och lägga mig i soffa, och slocknade igen. Idag var  jag fruktansvärt trött.
Så fick jag sova en timme till.

Sitter i min stora sängen och diggar till en gammal barndomsskiva. Hits for kids. Det är jätte mysig.
Och så det dova regnet som står som spön i backen utanför.

.. jag som hade tänk klippa gräset idag.. Shit också.
Så om drykt fem timmar går jag och jobbar 6 timmar , idag igen .
Sen hoppas jag att Tobias ligger i sängen när jag kommer hem och är jätte trött och bara så där , utan att tveka, ger mig lite massage. smile* , jag skoja med dig.


Men i morgon är i alla fall veckans lediga dag som jag spenderar i Borlänge på kupolen för lite behövliga inköp..




/ J.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0