Marie memorial race!


Dagen många längtat efter!


så nu sitter jag i sängen och lyssnar på min magen som ropar högt efter mat.
Klockan e snart halv nio och jag går in när jag tror att alla vaknat.

Sen är det en duch som gäller. Har mycket som ska göras idag .. typ.
12.00 ska jag vara vid flygfältet och där ska jag träffa min kära vän Maja.
För någon vecka sedan fråga det hon mig om jag hade lust att vara funktionär tillsammans med henne ett tag då på flygfältet i dala Järna. Det kommer bli toppen , jag är verkligen glad att hon frågade mig :)


Marie memorial race .. till minne av Marie Samuelsson som försvann den 14 Juli och hittades två månader senare nergrävd på sin gård mördad, av sin sambo.


Sen åker jag hem till Uppsälje och gör oss i ordning så småningom till kvällens after race night !


förra årets.



Take care !

/Jonna andersson.

 

 

 

 

Den här är en av de bästa människorna jag känner.

Hon förtjänar all lycka i världen.



Kommentarer
Postat av: majagustafsson

- Och jag gillar INTE bilden!*

2009-08-29 @ 09:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0