SP09

Idag var åkte vi till Malung med alla i SP och bowlade.
Det var riktigt roligt :)
Sen blev det Anna Zack's veranda med korvgrillning , glassätning och en massa guitar Hero.


Sen glömde jag telefon på bussen. Ingenting som jag egentligenskulle bli förvånad över ..
Men det tog verkligen inte lång tid innan jag fick den tillbaka , Oddbjön eller vad han kallade sig, kommer och knackar på. Räcker mig telefon, bockar lite med huve och säger inte så mycket mer och traskar iväg lite fort. heh , jojo :)


Veckan är bra!
Klassen är ...    bra.
terminen är bra!
människor är bra!
Tobias är bäst!
Vädret är bra!
mamma är bra!
pappa är bra! ..

rummet är stökigt och nu ska jag in och städa toaletten som jag lovade morsan igår ..





TAKE CARE

jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0