That's me.

Tisdagen har rullat på och varit skaplig. Skön på någe vis.

Men när jag kom hem var jag så trött! Sängen var som en magnet ända från att jag låste skåpet och gick hem.
Så jag la mig & slumta ett tag.

Tog mig en promenad runt nere på byn och gick ner till Vanovallen och kollade på Tobias träning.
Sen trampade jag hem och tvingade i mig nån förbaskad våffla.

I morgon kliver jag upp i tid och går iväg till gymmet med morsan innan skolan.
Känn på den ni!  :)


Och jag måste ju berätta. Igår innan vi somnade kollade vi på 'män som hatar kvinnor'. ! Jag gilla den skarpt.
Hemsk men grymt bra!
Så nu Maja funderar jag på att börja läsa den boken (för fjärde gånge ) som jag fick av dig när jag fyllde 14 ;)


Godnatt.
I morgon är en ny dag med nya händelser.

/ jonna andersson




Ledsen Mickiz .. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0