torsdag 13

..reeedaaan ?!


Igår somnade jag och Jocke inne hos mig. Jag somnade med kläderna på och sov gott hela natten.


Så var jag till Borlänge i går med och gjorde ett inköp av nya kläder. Hur skönt som hellst.
så nu har jag fått lite nytt i garderoben.
Stackars Mickiz som fick sitta och vänta på med medan jag skulle pröva alla jeans. Blä, vad jobbigt det är.

Fick inte alls tag i allt jag skulle ha. Ingen kamera väska. och jag köpta en jackan på Stadium som jag hade tänkt.
Men det får bli nästa månad. :)
Annars är jag nöjd, nöjd. hihi


Ett lite vanligt sms har livat upp mig!


Var nyss ut och sprang. Runt HELA dalasågen. Känns underbart!
Och så tog jag en tur med gräsklipparen.  .. Eller ja , det är faktiskt snarare den som tog en tur med mig..


TAKE CARE


/ jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0