En fredag förmiddag.

Jobbade helt själv igår kväll. Var inga problem..
Men även om det bara var sex timmar så var jag jätte trött efter.


Och i morse så var jag ut och sprang för första gången på hela sommaren tror jag. Jag har insett att det är på tiden att börja för min del med.
Saknar verkligen skridskorna nu! så jag måste börja nu så jag är med när de sätter igång igen.

I slutat av 9:an sa jag : " Åh, men när det blir sommarlov då ska jag träna"
När är sommarlovet snart slut och jag har inte ens börjat. Nu säger jag: " Men när skolan börjar. Då ska jag börja på rikigt, då har jag mer tid"
I och för sig så stämmer nog det med. Men ja , vi får väl se hur det blir med den saken när tiden kommer..



- Mitt rum är mitt smultronställe !


Puss
/jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0