Fredag!

Idag tog jag mig upp ur sängen med ett rygg. Insåg att jag måste ut och ta en springtur innan jag skulle iväg och jobba.
Blev inte mycket till frukost. En mjukfralla från Håkansson morgonbakta (Viktor är en hejjare på det där ..! ) med nån blääig ost..

Sen så drog jag iväg och jobbade. 12 började jag idag.
Allt har bara gått bra och timmar går fort.

Mika är min idol, Ahli är min kompis och jag har fått mig ett gott skratt med kunderna!

10 timmar jobbade jag ikväll och när jag kom hem kände jag att jag var lite tröttare än vanligt. Va nu det kan ha berott på? heh ,

Ledig resterande dagar av helgen och det känns skönt.
nu är jag trött och ska sova.


TAKE CARE
/ jonna andersson.





Här har vi linnslusarna iallafall!
Är turkarna lite putt är det bara att ta fram kameran. Jag lovar. De älskar att vara med på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0