Gårdagen!

Igårdagen var bara för bra.
Jag blir så glad av att träffa folk. Hah , låter som det är sällan jag gör det. Men va fan , det är det med , typ.

Sara kom i allafall med tåger vid12. Då gick vi dit och mötte henne. Sen så blev vi hemma ett tag.
Sen drog vi en repa på byn och hämtade min efteelängtade kamera! :)
, och träffade Emmeli och tokLars. vilken dåre.
Hemskt kul.

Blev ingen hyrning av film som det var tänkt. Utan vi dorg en liten skäckis hemma istället.
Efter det blev det heller inte som planerat. Vi skulle ha varit Pizza, men jag och Tobbe var inte så hungriga då och Sara skulle snart hem. Så vi fick följa med henne och köpa en pizza och hon snabbt fick trycka i sig vid station.
Kändes taskigt men..
Sen tog vi en sväng med Lars .. the racerdriver. Iiiii ..
 

Så beställdet också vi pizza senare till kvällen.
Tack Sara för ett du kom. Det var inte sista gången !




/ Jonna.

Kommentarer
Postat av: emelie

jaaa, han är då allt bra tokig pöjken min, särskilt ute med vårlåket :) kul och se er igen iaf, de va ett bra tag sen :) hade super bra :)

2009-07-30 @ 13:15:40
URL: http://emeeliiiee.devote.se
Postat av: Lars

Rally Calle vettu ;)

2009-07-30 @ 18:40:48
Postat av: Jocke

LARS HAHAHAHAHAHAHAHA, vi lär försöka med nytt fartrekord snart igen :D

2009-07-30 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0