Uppe med tuppen

Furuvik igår var en toppendag. Inte en droppe regn , och till och med att solen och blå himmel kikade fram.
Jag och Amande åkte karureller hela eftermiddagen! Hennes favorit blev i allafall kaffekopparna. Helt klart.
hihi,  Men efter ungefär 9 gånger började jag känna att det snurrade lite i huve.

Tillbax hemma var vi iallafall i 10 tiden.  Då gick vi ut till mig och hade kuddkrig, som var det godnatt. Chauffören ,som hade kört ca 40 den dagen, somnade snart ;)


Så i morse var Tobias också upp kl 7 skulle iväg till körskolan.
Då steg jag upp jag med och började städa rummet. Och nu har det hänt saker iallafall!
Tobbe kom tillbaka och så skruvade han ihop min TV bänk. Nu är har jag ett nytt rum.

Så blir det pizza med Mickiz ikväll. Och om väderat tillåter så kommer vi nog att pallra oss ner till Plasket med.


TAKE CARE


J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0