Cruising

Ligger i min stora säng och är redo att fälla ihop datorn .

Kort skoldag. Info om droger och jag vet nu hur jag väljer min framtid.
Sen följde jag med Tobias och gooling bruderna , Denice och Frida, ner på byn. Så satt vi på bänken från kl. 11 och väntade på studenterna ( tror jag ) som skulle komma klockan 14. höhö

Jätte kul att se och glad för deras skull :)
Sen gick vi hem och somnade på ett stort omfamnande böst i soffan.
Så jag slapp jobba denna fredagkväll och det var skönt.

I morogn är det en ganska stor dag i Vansbro. En av de få evenemang när det samlas en hel del folk i Vansbro. Riktigt kul!
Men jag ska jobba jag. Måste ju säga att det känns lite sådär.
Men det kommer vara så mycket folk man får träffa så det kommer gå bra :) det kommer bli kul i allafall!


/ jonnaandersson   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0