kort promenad

I går funderade jag på att skippa promenade runt Närsen på 3.7 mil.
Hade hört att det skulle bli regnt, och hur kul är det ?

Men det var det inte när jag vaknade. Så jag åkte iväg tilll Nås, trött som sjutton.
Hade ångrat mig om jag inte gått tror jag nog. Det är ju tradition. Måste ju kunna säga att man gått den!
När man gått 1.7 mil var det lunch och där stod en buss för det som bangade och inte orkade mer eller av olika orsaker.

Aldrig att jag skulle ta den bussen. Nej nej , ska jag gå ska ska jag ta mig genom hela.  Varför göra det halvdant ?  Inget snack!
Skit glad att jag gjorde det. Dert var värt de tre blåsorna på tårna och hälen och värken i benen och det blöta och kalla. Såå himla skönt att ha fixat det.

Kommer hem - HELT SLUT , och sätter mig vid köksbodet och pustar.
Vilma : vad är det med dig då?
Jonna: Jag är trött , för jag har gått 4 mil idag!
Vilma : Jaha , Och ..?

hah , jo men vänta du flicka lilla ..


puss för att jag och Tobias har varit tillsammans i 6 månader  här nånstans. :) <3

jonnaandersson

Kommentarer
Postat av: Jocke

Grattis :)



ps. Vilma vet inte vad som väntar :p

2009-06-08 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0