Midsommar

..och det stilla regnet hänger i luften. - som vanligt


Sitter i uppsälje och jag sitter och lyssnar på Tobias som sitter och spelar guitarr och sjunger bakom mig. Ni ska höra honom.
Så blir det planering för P&L också. Beställt fint väder har vi gjort , och jag tror att det kommer som på beställning under hela veckan! Wow ! Jag är taggad till topp och längtar.
Ett tack som Lars som bidrar med lägenheten för oss , att förvara värdesaker and stuffs. hur suuper som hellst.

Som vanligt på midsommar så regnar det. Tråkigt men så är det. Ska det regna till kvällen så stannar vi hemma. Men annars så har vi ju förstårs tänkt att vi skulle åka till nås och kolla Storänget på kvällen. Men vi får se hur det blir. Nu är vi trötta på regnet.

Men det blir nog en mysig kväll med  underbara sällskapet och familjen jag är hos.

<3
 

/ J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0