Peace&love

..here I come!


Väskan är packad. Och lika är jag.. Nej jag skoja bara.
Men jag är ganska redo. Har lite inköp som måste göras i morgon. Men annars går allt åt rätt håll och jag är galet pett inför veckan som ligger framför oss.
Har ganska höga förväntningar och tror inte jag kommer bli besviken.
Har bara haft medvind,  & allt problem har löst sig efter vägen.

I morogn åker vi med pick&pack. Och det är inte så bara det, när man ska ha med sig allt så man ska klara sig en vecka själv på en camping , i ett tält , i  Borlänge. Göööt !

Ooops , klockan blev 01.00
Måste sova. Nu när jag säger det så känner jag hur kroppen har väntat på att jag skulle komma på det..
godnatt .

Puss!

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0