sommar, sommar, sommar

Varmare och varmare blir det för varje dag


10.30 kom Anna och hämtade oss i Forssa. Var hem och lämnade sakerna och sen åkte vi till glattjärn och badade!

Ni blir det lax middag hemma, ute på verandan och sen far jag till Nås.
tvådagars träning inför premiären på Ingmarsspelen på Onsdag och vi ska vara med. Sara och jag. Kan inte bli bättre! ;)

Så kommer det lite bildet från veckans P&L. :)


Lars skylt som han släpade med sig hem en kväll. Den hade vi ganksa roligt åt.









Tobbe & lars inne på Jula. Var länge sedan jag har skrattat så mycket :)
Om de var nyktra ?  Jaja , gu ja.









Den underbara campingen som vi skulle bo på. Kan jämföras med en soptipp.




The Gloryhole ;) höhö



jag säger ingenting.. så är ingenting sagt. :)



Tobias & Mr. Rosa





Världens vackraste.

har så mycket bilder som jag vill visa. :)  Men nu har ni sett lite i allafall :)

Kommentarer
Postat av: Lars

hahahaha... Underbar vecka kan man väl säge :P

2009-06-28 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0