007

7 Mars

Trodde aldrig att dagen skulle ta slut !

Mickiz kom till ishallen på eftermiddan så gick vi hem och åt Paj. Trött som jag var somnde jag i soffan. De fick hon ta. Var så fruktansvärt slut. Då hade vi haft boxersice på idrotten, sen var den 2 1/2 timmes träning på de sen med. Då var jag slut i allafall.
Sen var det träning från 9 till 12 i morse igen då. Men då tog jag sovmorgon för jag orkade inte , och visste att jag i allafall bara skulla ha stått still på isen.
Två timmar räckte mycket väl åt mig.
-traska hem : Svälja ner en banan (nästan utan att tugga)
tillbaka : knyta på skridskorna. Så var de övning av de programen som skulle ta sin tid på kvällen sen.
traskar hem igen:  Och får lite lax och potatis i magen. Sen var de bara att dra på sig klänningen och åka ner till hallen..

Så hade vi våran lilla uppvisning där då. Gick väl bra tycker jag. Mest stolt är jag över mina småflickor som jag har haft under dessa veckor nu då. :) De var så fina, och duktiga!

Nu sitter jag hemma hos mormor. Titti har kommit hem från Stockholm så hon gör oss sällskap i soffan nu när vi ska kolla på andra chansen, melodifestivalen.
Saknat henne!


K
onståkningen är slut för denna gången. Kommer att var jätte skönt att få dessa lediga helger nu och kunna göra vad jag vill och ha lite mer frihet. Men låt de gå 4 -5 veckor så saknar jag de igen .
Kommer sakna Rasti mest tror jag. höhö .

KRAM
Nu blir de ner och slumra i soffan  framför TV:n i Titti's knä :)





Gammla telefon kort från titti's telefon.
Heeey girls.. We ROCK !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Supersnygga jeans Jonna. Helt rätt!!

Ses nästa vecka :)

2009-03-12 @ 19:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0