17 Mars

'.. if our brain was simple enough for us to understand..'

Världens kortaste vecka.
Tog mig ledigt på torsdagen med. höhö , Åker redan vid tolv så de var lika bra. ;) Och de som var så bra var att de var innebandy tunering på fredagen , så då missar jag ingenting i skolarbetet heller . smile*
Bara onsadgen kvar alltså. shiiet ,
Så i morogn så ska jag packa ihop grejorna , sen far jag iväg på min grygt 7 timmars trip genom Sverige, med ett leende på läpparna att komma ifrån kommunen och gör nånting annat.


Ännu en underbar vårdag! Våren är här. Mjaau ,

Sålt fem lotter i dag med, proud ! * ;)  höh! tråkigaste som finns! :s
Men nu ska jag lägga mig och läsa ännu ett kapitel i den spännande boken, The Solitaire Mastery. Myspys'
Och att vi fick en hel vecka till med So hemtentan gjorde ingenting. Föll nog en sten från mångas hjärtan. hah!

Ringa farmor & farfar och prata lite .. japp , de känner jag för nu.
Hej på er.

Love to you.
jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0