24 mars


nationella i morgon..

brr .. skrivdelen i engelska. Kommer nog gå bra , få läsa på en massa glosor och så . Känns bra att få det här överstökat. Bara Matten att oroa sig för. Eller nej , jag orkar inte det heller.
Tisdagen gick fort! solen skiner fortfarande, och det blir nog en promenix för mig nu innan den är borta.

Fått in bilderna nu sen Husqvarna med.




Lekparken som fanns här jag när jag var liten, den har de rivit och satt upp nå annat . Men provade i allafall den nya ;) Alltid lika roligt !

snyggaste brudarna på hela LAGER 157. hah! Provade dessa riktigt snygga disco skorna. hoh!


Åkte in till Jönköping och träffade sysslingen.  Snygging Vikki .
Länge sedan man träffade henne med. Så de var himma skojj!



Kusinen Elin ! , och Loka


Selda , har såå nära att ta med henne hem :)


Och nästa helg så blir det STOCKHOLM! Yiippii ,
Tillbringa en helg med Titti ! , & Pernilla. hihi

TAKE CARE

jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0