26 Mars

Nu har jag träningsverk!


Igår så hade vi nå gymnastik på idrotten. Eller ja , va kan man säga ? Rörelse gymmnastik , nej FRISKIS OCH SVETTIS var det. . Linnea som höll i lektionen. de var riktigt kul. Jobbigt , men bara sunt. Sen fick det gå några timmar så gick vi ner till Parkskolan och hade Boxersice. Gjorde mitt yttersta  och tog ut mig till 100 %. Sen slutade vi. Så då sprang jag hem och hämtade Tobias , så gick vi på gymmet! HÖHÖ!
Sen var så var vi så hungriga att vi höll på att förgå. Så vi gick till Konsum och köpte hamburgare som vi så duktiga gick hem och stekte sen.


Så kom Linda och hämtade oss så åkte vi till Uppsälje. Då var det Hockey som gällde resten av kvällen.. Men det gick ju åt helvete.  hahah ,
Var i alla fall helt slut. Och somnade gått.  träningsverk och en massa muskler. maha


-
Så har vi håltimme och Patrik står och masserar mig här. Skit skönt. Han är så duktig och ska veta hur mycket jag uppskattar det! :)


Hämta ut biljetterna till Stockhilm i dag. Och hoppas på att dem förfaskade PIN.koden ska ha kommit på posten. Och en massa läxor. bläblä vad jag är trött på skolan . Säg att det snart är över.


J


TAKE CARE

 
Tiitti  ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0