" Back to business "

Skolan har börjat igen. Hade lite söndagsångest för de. Men de är ju bara bevis på att tiden går ,fort, frammåt!
Sitter på matten och fattade ingenting. Kollar almanackan och inser att jag missat att det blivit ny månad :o haha ,
y = x + -8
hatar kodinationssystemet som jag inte fattar ett skit av. Få se om Erik kommer kunna göra mig nå klokare när han kommer tillbaka.

Ooh , så mycket nytta jag gör för mig.
Svenskaläxan är "gjord" om man kan säga så. hehe ,
Och jag har till och med läst två kapitel i boken på engelskan som jag har haft lite ångest för , för att jag inte gjort på lovet. Så gjädjer man morsan med att ha plockat ur och i diskmaskinen när hon kommer hem, och till och med dammsugit.

Mahmahmah ,
Skulle ha varit till banken idag med och växlat in mina femtioöringar. - 420 kronor. (y)
Men de hann jag inte. För de stängde tre , innan jag slutat , vill säga.
Så de får bli en annan dag.

/ Jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0