Gunborg 75 !

Det kan aldrig kännas bättre än såhär

Slänger ihop allt jag behöver till morgondagen. - "Friluftsdag". Vi ska typ ut och ta bilder. Foto. Sen på eftermiddan ska vi redigera. Hoppas på att de ska bli kul :)
Men som sagt så pakcar jag ner allt i väskan för i morogn. Nu åker jag med bussen tilll Dala Järna. Går av på byn och ska gå upp till Gunborg. Ska upp och grattulera henne , hon som idag fyller 75 ! :)

Sen så åker jag hem med familjen deWall och ska spendera lite tid där. De var ett tag sen , -igen ..
Men de är alltid lika mys. Man känner sig så välkommen jämt så.

Teknik prov på fredag :o Jäklans , de har jag glömt med. Men ja , de blir till och plugga imorgon. Känns inte som jag kan nått just nu. men så fårt jag får ögna igenom det så ska det nog fixa sig.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
JonnaAndersson


Gunborg 75! Vi älskar dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh sötan,

gratta henne från oss med :)<3

2009-03-03 @ 15:17:08
URL: http://katarinawennstrom.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0