Home sweet home

Äntligen hemma.

Lång resa har det verkligen varit. Jobbigt. Tycker synd om de som fått drass med mina sms-terror. SORRY! Men jag har setat själv på tåg i 8 timmar. Folk har inge merlidande.. -skoja.
Haft en underbar helg med trevligt och saknat sällskap! Och nu är denna mycket efterlängtade helgen till och med över.
Men vi har hunnit med massa.
Jonna har sprungit runt i Storstan och härjat. Ja ,
I morgon blir det läkarbesök till Falun , så lång lång helg har det varit för mig. Sen ska jag till Uppsälje till Tobbe som jag saknat!

men sen så kommer det lite mer om helgen , lite bilder och så . :)
Godnatt , nu är jag helt slut !
puss!

TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0