honestly

.. honestly , my life would suck without you .. !



Sov ut till halv tio idag! :o
Kommer in, och får i mig lite fil. Drar med Morsan till gymmet en timme.
Kommer hem och så blev de mjukisbyxer.
Så hade mormor ringt från Mora , så hon låg inne där och skulle undersökas. Men de hittade ingenting.. så nu är morsan på väg till Mora och ska hämta henne.

Trött i benen och mensvärk.
Men nu ska jag göra lite nytta och göra lite skolarbete. Efter som vi fått en studiedag på Måndag. Tack till de !
skoltrött är jag ! Men tror inte jag är ensam. Tur säger jag , att tiden går så fort. De gör de verkligen nu..

Så sitter jag och försöker förgäves att få tag i nummer så att jag ska kunna få konsakt med Tobbe.

Sen så ska vi spendera kvällen hos Sören. Med Christoffer och alla. Då blir de nog lite gammal filmer och spel tror jag:) och forstättning med melodifestivalen.

skolarbetet ligger och väntar på bordet så de ät väl lika bra att börja.

Jonna andersson

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0