Husqvarna

.. Here I come !

Dagen är kommen! Shit , va de har gott fort endå. Och som jag har längtat ! Äntligen .
Ligger nu i sängen och tittar ut genom förnstret och ser på den blå hommlen och hör in hur underbart fåglarna kvittar.
Vaknade före innan klockan ringde och bara väntade på att den skulle ringa. Till sist gjorde den de och vi låg kvar och snoosade.  Sen börjar det attt rycka i benen och jag måste gå upp. Kollar på klcokan . - 07.12
Trodde att klockan hade ringt 09.00 , men nej då. När Tobbe såg de så suckade han bara och vände ryggen till. :P Hoh , sorry ;)
Så nu är klockan i allafall åtta och jag kan då inte sova nå mer. Är så smänd och taggad inför dagens upptåg och traveling ;P  hmhm ,

Ska nu gå in och äta lute frukost. Sen blir det att fixa packningen klart. Vid halv tolv så bär det av till station. Kliver på tåget och stiiicker ! :D
Har ju några timmars tågresa framför mig , så ja  när är jag framme ? 20 , 20.30 `? , nån gång där. Så har ni ingenting bättre för ett så skciak iväg ett sms eller slå en signal vettja ! :D

Puss , och hoppas nu får en lika underbar helg som jag kommer ha se till att ha !

Och så kommer ju våren nu då med rasande fart. Och jag har ingen bikini till sommaren . Men Morsan ringde och beställde lite behövande gjrejer igår. :)


 

Och en jeans Jacka från H&M med då. Jätte fin tycker Jag.


Nej , nu ska jag gå upp och klä på mig och göra mig redo för den långa dagen!
Puss!

jonna andersson

Kommentarer
Postat av: maja

tss, den bikinin blire nog för mig också jue..

men också två andra.

2009-03-19 @ 12:31:44
Postat av: astrid

bruuuuden , vi har samma bikini :D <3

2009-03-21 @ 14:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0