Open your eyes

Skoladagen var lång..
Trodde nästan att den inte skulle ta slut. Men de gjorde den.
Men annars så går dagarna och veckorna såå hilmmelens fort.

Efter skolan tog jag sällskap med Isabelle till bussen , så åkte vi till Järna.
När vi kom på byn i Järna så blev jag jätte illamående.
Trodde nästan att jag skulle få lov hoppa av och gå restan av vägen till kvarnåker.
Var nog för en äckliga varma koppen jag köpte i skolan. Den var alldeles tjock och med en massa klumpar.
Usch nej , får kväljningar av att bara tänkta på de.

Sen blev de till att läsa på teknik provet som vi ska ha i morgon.
Orkar inte läsa på så mycket . Tycker att jag kan de skapligt i allafall.
Gillar inte dessa ämnen .

Men sen satte vi igång med Tacos.
Smakade bra. Tror att vi fick till allting mycket bra.
Förrutom att köttfärsen blev lite torr och sval.
(Nu tänker ni , javadå? Godness, vem klarar inte av att skära en massa grönsasker och lägga i skål? )

Medan vi satt och åt så fick Tobbe lov att vägleda sin vilsna mor, som är i Stockholm, på telefon med eniro kartor. hehe ;)

Så blev de lite mysigt "familje spel" med alla hemma. Amanda , Andreas , Tobias & Jonna. De var riktigt kul .
The winner takes it all - that will be me ;)

Nu ska jag hjälpa till med disken. 



Jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0