Sälen weekend



Sälen fjällen för mig.
Äntligen fick jag känna att jag skulle gå lite sportlov med! Släppte ansvaret och dorg iväg.
Haft konståkning hela veckan. För visso har de varit kul. Men när jag vill göra andra saker men ändå har ansvaret och inget val än att dra ner till ishallen så tröttnar man.
Fredan sket jag i , då fick jag skjuts till Fiskarheden och så åkte jag och Tobbe till Lindvallen och myste!

På lördan åkte vi till Tandådalen / Hundfjället med. Kul att se nått annat , där är jag inte lika ofta.
Och lördagen väder .. Oooh , så underbart. 
På eftermiddan sen så var de mycketkortspel med Amandra och "mommo" . hihih ,
Mysigt har de varit. TACK för en super helg. Varit så lycklig ! :)










<
Lite fika på McDonald's för att tina upp tårna





Solpaus i backen. underbart!



" Här går det undan i barnbacken! "

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar ;)

2009-03-02 @ 17:13:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

sötnosar ;)

2009-03-02 @ 17:14:20
URL: http://katarinawennstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0