Sålt smöret och tappat pengarna ?

Sålt smöret och tappat pengarna    Köpt smöret och fick mer pengar !

De förbaskade dammråttorna undersängen är borta. Och de luktar gått ute i rummet.
Efter att Tobias kom och överraskade mig, så hjärtat slog 300 salg i sekunden, så gick vi ut på byn i de gråa tråkiga slassket.
Kom på att vi skulle mysa till de lite till kvällen så vi gick och handlade lite smått och gott på konsum.
Kom fram till att vi skulle ha chips, och då skulle jag få bestämma.
Till sist så blev de mina "KRAV odlade chips , med narturliga aromer".
Så skulle vi betala. Ja , va blev de ? 24.50 ?  , Ger honom min hundring. Åh , va ska jag ha tillbaka ?  75.50 ?!
Men istället får jag 155.50 tillbaka :o  hahahah , Märkte det inte först nå. Men sen när jag stoppde de i fick börja man fundera.
hahah , blev så glad att de vara spratt i kroppen . haha ,
Så jag fick min chipspåse gratis , PLUS , att jag gick gick plus !  HAHA :D


Nu är det tisdag och jag vaknade jätte tidigt och blev klar. Men nu börjar hon närma sigg åtta och jag drar iväg för ännu en dag..

/ jonna andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0