Solsken och havrekaka

jag älskar att säga det här .. - VÅÅÅÅÅR !

Såg inte så ljust ut när man vaknade. Men vänta vänta .. Snart så sprack det upp och hilmmen var blå , inte ett mol så långt ögat kunnde nå. Härlans!
La mig och läste i sängen , solen sken in genom rutan och bara värmde på benet. Oooh!
Gick in och drog med mig morsan ut. Underbart att se den blöta marken under snön kika fram.
När vi var på väg till baka tog jag till och med av mig jackan. :D I love it ! Det är VÅR !

Sen drog vi iväg till Björbo och kollade på Match. De var mysigt. Kallt var det också! Tur man fick gå ut i solen och ställa sig mot den varma tegelväggen med brillorna ;)

Nu väntar jag på att Tobias ska komma. Så ska vi göra fruktsallad. Sen klämmer vi nog en film till kvällen. Höhöh!

Beställa nu bikini ska jag göra med nu. Måste börja med de. Sällan jag hittar nån i butiken. De är så mycket jag ska göra nu och behöver ( & vill ha förstås). Ser bara hur pengarna komma att försvinna snart. :o ajajj ,
-Prioritera!

puss!
jonnaandersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0