..stunder av stillhet

.. ett ögonblick av ro ibland. Det är en rikedom att få älska och få älskas.
Du ligger här bredvid. Och jag känner hur du andras. Att älska utav dig , är det vackraste för mig.


Torsdag .. var den längsta dagen jag varit med om tror jag. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Men till sist gjorde den ju de iallafall. Som alla andra dagar.
Hade en del på dagordningen efter skolan.
Började med en lur på 20 min. heh ,
sen så tog jag mig en promenad och slog tre flugor i en smäll.
Lämnade tillbaka filmen till biblioteket som vi såg på igår ," 6 POINTS
" , sen gick jag till Konsum och köpte lite vindruvor och choklad. änglamark ;) höhö
 Så tog jag svängen förbi cykel och sport. Ska få ett par nya slalomskidor. Så skulle gå förbi och kolla där. Få se om vi får tag i ett par till påsklovet när de blir en vända till Sälen igen.


Så satte jag igång med lite bak av "Tommy kakor". Mmm ,

Så nu blir de lite mat , och sen läsning av SO och Engelska , som vi kommer ha nationella i, i morgon. lycka till!

Trött & matt & full i skratt.. !

jonnaandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0