.. That don't impress me much

Studiedag.
Skönt med långhelg!

Så var det skönt med lite ompyssling och slippa vakna själv i sängen i morse.
In och åt lite frukost. Sen var blev det lite soffpotatis beteende en timme ;P

Så tog jag på mig sockorna och Så gick vi ut i det gråa slasket , och gick iväg till Håkansson's och nog en förmiddagsfika.
Efter de så var de banken som gällde. Satte in alla tusen lappar jag hade ;)
Sen blev jag ensam . Och då var de till att dra på sag arbetarhandskarna och ut och häva in ved i vebon. höhö , sen så gjorde Jonna , duktig som hon är , en varm brasa, när ingen annan i huset klarar av de. :)

So hemtenta var det som gällde nu. Ska vara klart i morogon , om jag minns rätt ? ajajj ,
Men tror att jag ska hinna med de också . Så måste jag jobba in torsdagen med .. men de tar jag inte så seriöst.

Veckan blir super duper kort för mig. Studiedag i dag , och de är med förväntan och lite nervositet som jag sneglar på tågbiljetterna ner i landet ! Wiie!
Tisdag och Onsdag. När drar jag ner till Huqvarna. ÄNTLIGEN! Längtar som sjutton.
pusspuss!

Nu ska jag göra klart det här. Så blir det en tidig kväll ikväll med näsan över en bok, tror jag nog.

Och äntligen har mitt halebop kort kommit med. Skönt , så de ska jag kunna byta ut i morgon med. Sen ska jag fylla på så att jag kan få lite kontakt med omvärlden . Mahah , *

Jonnaandersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0