Looking for it

     


Vissa tycker att Jonna är så söt att hon får rosor lite då och då.


Nee , så var de inte. :)  Men jag fick faktiskt dessa av Birgitta idag! Hon har KÖPT dem till mig, för att hon tyckte att jag var så duktig på avslutnings uppvisningen i lördags :)
Åh, de var kul, blev jätte glad! underbara Gittan.
Jag älskar rosor.
   hmhm, hosthost* ;)


Hemma blev de lite plugg av allt möljigt som ligger i högen. So , och farför allt spanska som jag på torsdag ska visa mina kunskaper i ;) - prov.   Ett lycka till , till mig .

Sen gick jag in på dator och beställde biljetter tilll Småland , Husqvarna !! :D Wiie ,
allt är klart och jag är på väg. De kommer säkert på posten om ett par dagar. Looking for it!

Morgondagens träning var flyttad till idag. Så kom nyss hem från ishallen.
Känndes verkligen som att man skulle se till att hinna med allt. Idag var de sista träningn. :s
De var jätte kul, De gick så bra..
Men de kommer snart tillbaka. Kommer snart att sakna de, efter lediga helger.

Mat nalkas i köket. Mmm ,
Sen blir de lägga sig i sängen och läsa :)

JonnaAndersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0