hopeless




Livet känns skit ibland.
Like a roller coaster!


Varje kväll bestämmer jag mig för att skita i skolan. Ofta gråter jag till jag somnar,
Men ändå tar jag mig upp. Jag vet, jag är otrolig..


Men jag är inte mer än människa. Ibland vill jag bara be folk dra åt helvete , eller skjuta någon i huvet,
för de förstår inte. NEJ! De gör inte det. Alla förstår inte..





Men idag, ännu en dag när jag betämt mig för att ligga kvar i sängen men tog mig upp, så blev det den bästa dagen på länge.
Jag vet inte vad som gjorde det. Men jag har känt att hela kroppen hade liv idag.
Hur skönt som hellst.

Det är inte bara jag som har problem med livet just nu.
Det finns fler osm känner precis som jag.
Jag trodde inte det. Men jag känner igen mig själv så väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0