G - som i gemenskap



Tralalala..
I am having a good time.



Började dagen med en springtur runt Sätra. Uuhja, med skavsår. I like it!
Och sen åkte vi ut till stugan och gick runt Årsunda.
I fucking love this place!


Tog en vända med bilen till viken där de letade efter pappa. Jag vet inte, men det var jobbigt att se stället.
Även om det inte hittade någonting så kanske han ligger där någonstans.

Så har polisen fått in ett tips från en anonym person som säger sig haft en dröm om pappa, att han ska ligga i ett inlopp till den här sjön lite längre bort. Det var inte alls kul. Tänk om han finns där? Tänk om han ligger där och vi bara står och vet ingenting. Vi kan inte göra någongting.


Oh, gud! I miss him så bad!
Lite minnen, skratt och en tår vid fika bordet på eftermiddan sen.




nu har jag i allafall börjat orka fundera på om jag ska åka hem i allafall.
Vi får se. Fortfarande inte bestämt mig. Antingen fredag eller söndag. Skulle vilja träffa Tina nu innan hon åker hem med.. så då blir det kanske fredag då.



Om några timmar blir det film. Filmen G, titti!
Nostalgi ? :)




Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig och våra tider när vi var mindre Jonna <333

2009-11-20 @ 19:54:09
URL: http://maliinhaemkin.blogg.se/
Postat av: jonna andersson

Jadu Malin ,

Det är blott bara minnen nu mera..

men då var jag lycklig och livet bara lekte!

2009-11-21 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0